Acasa
Pagina de start!
Faq
Intrebari puse frecvent!
Membri
Vezi lista membrilor!
Cautare
Gasesti ce vrei,repede!
Conectare
Intra in contul tau!
Inregistrare
Fi alaturi de noi!

Distribuiţi|

[Scripting] Încărcare armă după kill.

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos
AutorMesaj
FloRyN.
Supervisor
avatar

Joined : 29/09/2011
Posts : 1220
CS Status : Buna
Age : 21
MesajSubiect: [Scripting] Încărcare armă după kill. Dum Ian 03, 2016 2:23 am

Cod:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

new const g_weapons [ ] =
{
CSW_P228, CSW_SCOUT, CSW_XM1014, CSW_MAC10, CSW_AUG,
CSW_ELITE, CSW_FIVESEVEN, CSW_UMP45, CSW_SG550, CSW_GALI,
CSW_GALIL, CSW_FAMAS, CSW_USP, CSW_GLOCK18, CSW_AWP,
CSW_MP5NAVY, CSW_M249, CSW_M3, CSW_M4A1, CSW_TMP,
CSW_G3SG1, CSW_DEAGLE, CSW_SG552, CSW_AK47,CSW_P90
}

new const g_max_clip[] =
{
13, 10, 7, 30, 30,
30, 20, 25, 30, 35,
35, 25, 12, 20, 10,
30, 100, 8, 30, 30,
20, 7, 30, 30, 50
}

new const g_other_weapons [ ] = { CSW_KNIFE, CSW_HEGRENADE, CSW_C4 }

public client_death(killer, victim, wpnindex, hitplace, TK)
{
if (!(get_user_flags ( killer ) & ADMIN_LEVEL_H ) )
return PLUGIN_HANDLED;

for (new a = 0; a < sizeof (g_other_weapons); a++)
   if (wpnindex == g_other_weapons[a])
      return PLUGIN_CONTINUE
   
   new weapon = fm_get_weapon_ent ( killer, wpnindex )
   
   for (new a = 0; a < sizeof (g_weapons); a++)
      if (wpnindex == g_weapons[a])
   {
      new ammo = get_weapon_maxclip(wpnindex)
      
      if (ammo)
      {
         client_cmd(killer, "spk ^"items/9mmclip1.wav^"")
         cs_set_weapon_ammo(weapon, ammo)
      }
      return PLUGIN_CONTINUE
      
   }
   return PLUGIN_CONTINUE;
}

get_weapon_maxclip(wpnid = 0)
{
for (new a = 0; a < sizeof (g_weapons); a++)
   if (wpnid == g_weapons[a])
      return g_max_clip[a]
   
   return false
}

fm_get_weapon_ent(id, wpnid = 0)
{
new name[32]

if(wpnid)
   get_weaponname(wpnid, name, 31)
   
   if (!equal(name, "weapon_", 7))
      format(name, sizeof (name) - 1, "weapon_%s", name)
   
   return fm_find_ent_by_owner(get_maxplayers(), name, id)
}

fm_find_ent_by_owner(id, const classname[], owner, jghgtype = 0)
{
new strtype[16] = "classname"
new ent = id

switch (jghgtype)
{
   case 1: strtype = "target"
      case 2: strtype = "targetname"
      }
   
   while ((ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, strtype, classname)) && pev(ent, pev_owner) != owner)
   {
   }
   
   return ent
}

Sursa: [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

-------SIGNATURE OFFICIAL @ K.A-------

- Contacteaza-ma pentru orice problema legata de Forum / Server
- Nu imi trimite PM pentru a cere grade sau up NU voi raspunde
- Nu ma contacta pe mess sau e-mail Pentru a cere ceva Nu voi raspunde eventual IGNORE
- Tine minte , Secretul vietii nu este sa ai tot ceea ce iti doresti, ci sa-ti doresti tot ceea ce ai.
Sus In jos

[Scripting] Încărcare armă după kill.

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Kill-AreNa :: » KILL-ARENA - COUNTER-STRIKE 1.6 :: Programarea CS-ului :: Scripting-
Social Media Buttons